Hallo, ik ben een 43-jarige vrouw met een groot hart voor dieren.
Ik ben gehuwd, geen kindjes door omstandigheden.
Ik doe het werk als oppas ontzettend graag omdat ik uiteraard zeer graag dieren zie en er graag zorg voor draag.
Ik heb zelf 5 poezen, welke allen gered zijn. Ik heb een denkwijze: 'Adopt, don't shop!'
Als we zelf een huisje kopen zullen er waarschijnlijk nog diertjes bijkomen zoals een hond, welke nu niet gewenst is door de huiseigenaar, kippen, een geitje en andere.
Het is mijn grootste droom om binnenkort een opvangcentrum voor ongewenste, gevonden, gedumpte en verwaarloosde huisdieren te kunnen openen en zo veel diertjes te kunnen redden en een nieuwe goede thuis te vinden.
Dit ter nagedachtenis van mijn veel te jong overleden mama die ook een enorme dierenvriend en vooral kattenfan was.
Ook om die dieren hoop en een warm mandje te bieden en op deze manier voor hen een mooie thuis te zoeken.
U kan erop rekenen dat uw dier(en) bij mij in goede handen is/zijn want ik behandel alle dieren met even veel respect en geef aan alle dieren even veel liefde en aandacht en behandel hen zoals ik zelf wil behandelt worden.
Het zijn tenslotte ook wezens met een hart en gevoelens die recht hebben op een vriendelijk woord, een knuffel en een gelukkig bestaan.
Remboursement intégral en cas d'annulation avant midi 7 jours avant le début de la réservation, remboursement de 50% si l'annulation survient après cette échéance.
Aucun remboursement n'est prévu si la réservation est annulée à la date de début de la réservation ou après.
Note : Toutes les heures sont basées sur le fuseau horaire du gardien.
La garderie de jour et les promenades pour chien ont toujours une politiue d'annulation flexible:
remboursement intégral si l'annulation est faite la veille du début de la réservation avant midi, Remboursement de 50% si l'annulation est faite après cette échéance .
Pas de remboursement si l'annulation a lieu le jourdu début de la réservation ou après.
Wendy heeft fantastisch voor mijn katten gezorgd, en bovendien de moeilijke taak op zich genomen om voor mijn ernstig zieke kat te zorgen (vloeibare voeding, dieet, medicatie...). De zieke kat heeft enkele dagen na mijn vertrek plots een zware terugval gehad en is helaas overleden. Een triestig en moeilijk moment zowel voor mij als voor Wendy. Ook hier is Wendy prima mee omgegaan: ze heeft Yin bij de dierenarts gebracht, die op zijn beurt de crematie geregeld heeft. Door de moeilijke situatie en het feit dat ik zelf maar weinig kon doen, was het enorm belangrijk voor mij te weten dat Wendy er voor Yin (de overleden kat) en voor mij was, ik weet niet wat ik anders zou gedaan hebben.
Toen ik thuiskwam, kwamen de twee andere katten direct naar mij toe, ze zagen er tevreden en super gezond uit :). In netjes opgeruimde de keuken lag er zelfs een welkomstbriefje! Ik ben zeker van plan om bij volgende reizen nog een beroep te doen op Wendy!
wendy
smoky & Apple danken u voor de goede zorgen.