Hey! Hallo!
Mijn naam is Sam ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend Davy in Erpe-mere.Ik woon in een vrijstaande woning met grote tuin in een doodlopende straat. Ik heb 3 kippen: Carrot, Janine en Marie. En 1 kat Finley. Finley is een kattin van 3,5 jaar jong. Zij is een heel rustige kat en kan af en toe wel eens een speelmaatje gebruiken. ☺
Finley is gesteriliseerd en heeft al haar inentingen gehad. Ze is ook getest op alle ziektes en is kerngezond verklaard door de dierenarts. 😸
Een hond heb ik niet maar zou ik wel graag willen! Maar dit iets voor later. Ben opgegroeid met een hond (mechelaar) en een kat. Daar is dus de liefde voor honden en katten begonnen.
Ik ben meestal de persoon waar vrienden en familie naartoe gaan als ze een dieren oppas nodig hebben als ze op vakantie gaan. Zowel dagelijks eten,drinken en liefde gaan geven of ze in huis nemen, beide zijn mogelijk. Ik ga ook graag wandelen en zeker met honden, in Erpe-mere zijn er dan ook heel mooie routes! Ben ook wel nieuwsgierig naar de routes bij jou in de buurt!
Vrienden zeggen weleens vaker: Als ik er niet meer ben, wil ik dat jij voor mijn dieren zorgt.
Grootste compliment dat een dierenliefhebber kan ontvangen! 😁
Ik werk als HR-consultant bij Tempo-team. Ik kan werken van thuis of op verplaatsing dus ben flexibel naar oppas mogelijkheden toe, als ik maar internet heb! ;)
Verder heb ik een wagen en een kattenvervoerbak als ik jullie kleinere huisdieren moet komen ophalen.
Als jullie huisdier naar de dierenarts moet, maar je hebt geen vervoer? Dan ben ik ook bereid om met jullie te gaan!
Voor katten heb ik alles in huis indien nodig. Aangepaste kattenbak/korrels of voeding moet je uiteraard zelf voorzien.
Voor honden wel graag alles meegeven. 🐶
Ik ben actief op social media en deel graag met jullie foto’s en filmpjes van jullie viervoeters.
Alles is bespreekbaar dus laat zeker iets weten als je vragen hebt!
Tot snel!
Sam en Finley 😻
Remboursement intégral en cas d'annulation avant midi la veille du début de la réservation, remboursement de 50% si l'annulation survient après cette échéance.
. Aucun remboursement n'est prévu si la réservation est annulée à la date de début de la réservation ou après.
Note : Toutes les heures sont basées sur le fuseau horaire du gardien.